The California Consumer Privacy Act is effective as of January 1, 2020. California residents can learn more about their privacy rights here.

Політика використання даних

У цій політиці зазначається, яку інформацію ми обробляємо для Facebook, Instagram, Messenger та інших продуктів і функцій, які пропонує Facebook (Продукти Facebook або «Продукти»). Додаткові інструменти та інформація зазначені в розділах Налаштування Facebook та Налаштування Instagram.

Яку інформацію ми збираємо?

Щоб надавати вам Продукти Facebook, нам потрібно обробляти інформацію про вас. Види інформації, яку ми збираємо, залежать від способу використання вами наших Продуктів. Щоб дізнатися, як отримати доступ до інформації, яку ми збираємо, і видалити її, перейдіть до розділів Налаштування Facebook і Налаштування Instagram.
Дані, які надаєте ви та інші користувачі, і ваші дії.
  • Інформація та контент, який ви надаєте. Ми збираємо контент, повідомлення та іншу інформацію, яку ви надаєте нам під час використання наших Продуктів, зокрема, коли ви реєструєте обліковий запис, створюєте або поширюєте контент або повідомлення, коли спілкуєтесь з іншими користувачами. Сюди може входити інформація про контент, який ви публікуєте (така як метадані), наприклад місце, де зроблено фотографію, або дата, коли було створено файл. Така інформація також може включати в себе те, що ви бачите завдяки наданим вам функціям, таким як, наприклад, наша камера, за допомогою чого ми можемо запропонувати вам маски та фільтри, які вам можуть сподобатися, або надати вам підказки щодо того, як використовувати формати камери. Наші системи автоматично обробляють контент і повідомлення, які публікуєте ви та інші користувачі, для аналізу контексту та їхнього вмісту для цілей, описаних нижче. Дізнайтеся більше про те, яким чином ви можете контролювати, хто може бачити інформацію, яку ви поширюєте.
    • Особливі вимоги до обробки персональних даних: Ви можете вирішити надати інформацію про свої релігійні та політичні переконання або дані, що стосуються здоров’я, або тих, у кому ви «зацікавлені», заповнивши поля профілю Facebook або розділу «Життєві події». Ця та інша інформація (расове або етнічне походження, філософські переконання або членство в профспілках) можуть підлягати спеціальному захисту відповідно до законодавства вашої країни.
  • Мережі та зв’язки. Ми збираємо інформацію про людей, Сторінки, облікові записи, хештеги й групи, з якими ви зв’язуєтесь, і про те, яким чином ви взаємодієте з ними в наших Продуктах, наприклад, про людей, з якими ви спілкуєтесь найчастіше, або про групи, до складу яких ви входите. Ми також збираємо контактну інформацію, якщо ви завантажуєте, синхронізуєте або імпортуєте таку інформацію з пристрою (наприклад, адресну книгу, журнал викликів або SMS), яку ми використовуємо для того, щоб допомогти вам та іншим користувачам знайти людей, яких ви можете знати, і для інших цілей, описаних нижче.
  • Яким чином ви використовуєте Продукти. Ми збираємо інформацію про те, як ви використовуєте наші Продукти, наприклад, типи контенту, які ви проглядаєте, або в якому берете участь; функції, які ви використовуєте; ваші дії; люди та облікові записи, з якими ви взаємодієте; а також час, частота й тривалість вашої активності. Наприклад, ми фіксуємо, коли ви використовуєте й коли востаннє використовували наші Продукти, які пости, відео та інший контент ви проглядали в наших Продуктах. Також ми збираємо інформацію про те, як ви використовуєте такі функції як, наприклад, наша камера.
  • Інформація про операції, здійснені в наших Продуктах. Якщо ви використовуєте наші Продукти для здійснення покупок або інших фінансових операцій (наприклад, коли ви здійснюєте покупку в грі або робите пожертву), ми збираємо інформацію про таку покупку або операцію. Сюди входить платіжна інформація, така як номер вашої кредитної або дебетової карти та інші реквізити карти; інформація щодо рахунку й автентифікації; а також платіжні реквізити, дані про відвантаження і контактна інформація.
  • Дані про дії інших користувачів та інформація про вас, яку вони надають. Ми також отримуємо й аналізуємо контент, повідомлення та інформацію, яку інші люди надають під час використання наших Продуктів. Наприклад, інформація про вас (коли інші люди поширюють або коментують ваше фото, надсилають вам повідомлення або завантажують, синхронізують чи імпортують вашу контактну інформацію).
Інформація про пристрій
Як зазначено нижче, ми збираємо інформацію з комп’ютерів, телефонів, телевізорів та інших пристроїв, під’єднаних до Інтернету, якими ви користуєтеся та які підтримують наші Продукти, і надалі синхронізуємо цю інформацію з усіма пристроями, якими ви користуєтеся. Наприклад, ми використовуємо зібрану інформацію про те, як ви користуєтеся нашими Продуктами на своєму телефоні, для кращої персоналізації контенту (зокрема рекламних оголошень) або функцій, які ви бачите під час використання наших Продуктів на іншому пристрої, такому як ноутбук або планшет, або для відслідковування того, як ви реагуєте на рекламні оголошення, які ми демонструємо на вашому телефоні чи будь-якому іншому пристрої.

Інформація, яку ми отримуємо з вищезазначених пристроїв, включає:

  • Атрибути пристроїв: інформація про операційну систему, версії апаратних засобів і програмного забезпечення, рівень заряду акумулятора, потужність сигналу, вільне місце для зберігання даних, тип браузера, назви й типи додатків і файлів, а також плагіни.
  • Робота пристрою: інформація про роботу пристрою та стиль поведінки під час його використання. Наприклад, чи розташоване вікно на передньому або задньому плані, рухи мишкою (це допомагає відрізнити людину від ботів).
  • Ідентифікатори: індивідуальні ідентифікатори, ідентифікатори пристрою та інші ідентифікатори з ігор, додатків або облікових записів, які ви використовуєте, та ідентифікатори пристроїв, якими користується вся родина (або інші індивідуальні ідентифікатори Продуктів компанії Facebook, прив’язаних до одного пристрою або облікового запису).
  • Сигнали пристроїв: сигнали Bluetooth, а також інформація про близькі точки доступу до Wi-Fi, маяки та вежі мобільного зв’язку.
  • Дані налаштувань пристрою: інформація, яку ви дозволяєте нам отримувати за допомогою активованих вами налаштувань пристрою, наприклад, доступ до даних GPS, камери чи знімків.
  • Мережа та підключення: інформація про вашого мобільного оператора або постачальника інтернет-послуг, мову, часовий пояс, номер мобільного телефону, IP-адреса, швидкість з’єднання та, у певних випадках, інформація про інші пристрої поблизу або у вашій мережі. Завдяки цій інформації ми зможемо допомогти вам транслювати відео з телефону на телевізор.
  • Дані файлів cookie: дані файлів cookie, які зберігаються на вашому пристрої, зокрема ідентифікатори файлів cookie та налаштування cookie. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо файли cookie, ви можете в Політиці Facebook щодо файлів cookie та Політиці Instagram щодо файлів cookie.
Інформація від партнерів.
Рекламодавці, розробники додатків і видавці можуть надсилати нам інформацію за допомогою Бізнес-інструментів Facebook, які вони використовують, зокрема наших соціальних плагінів (таких як кнопка «Подобається»), входу до Facebook, наших API та пакетів SDK або пікселя Facebook. Такі партнери надають інформацію про ваші дії, коли ви не перебуваєте у Facebook, зокрема інформацію про ваш пристрій, веб-сайти, які ви відвідуєте, покупки, які ви здійснюєте, рекламу, яку ви продивляєтесь, і те, як ви використовуєте їхні послуги, незалежно від того, чи є у вас обліковий запис Facebook або чи ввійшли ви у Facebook. Наприклад, розробник гри може використовувати наш API для передачі нам інформації про те, у які ігри ви граєте, а компанія може передати нам інформацію про те, що ви купуєте в її магазині. Крім того, ми отримуємо інформацію про ваші дії в мережі та поза нею, а також покупки від сторонніх постачальників даних, які мають право надавати нам ваші дані.

Партнери отримують ваші дані, коли ви відвідуєте або використовуєте їхні служби або через третіх сторін, з якими вони співпрацюють. Ці партнери обов’язково повинні мати законне право збирати, використовувати та передавати ваші дані, щоб надавати ці дані нам. Дізнайтеся більше про партнерів, від яких ми отримуємо дані.

Дізнатися більше про те, як ми використовуємо файли cookie у зв’язку з технологіями Facebook, можна в Політиці Facebook щодо файлів cookie та Політиці Instagram щодо файлів cookie.

Як ми використовуємо цю інформацію?

Нижче описано, як ми використовуємо отриману інформацію (залежно від рішень, які ви приймаєте), надаємо та підтримуємо Продукти Facebook і пов’язані з ними послуги, описані в Умовах Facebook і Умовах Instagram. Ось як ми це робимо:
Надаємо, персоналізуємо та вдосконалюємо наші Продукти.
Ми використовуємо отриману інформацію для надання наших Продуктів, зокрема для персоналізації налаштувань, вмісту (зокрема Стрічки новин, Instagram Feed, функції Instagram Stories і реклами) і пропозицій (як-от групи абоподії, які вас можуть зацікавити, або теми, за якими ви, можливо, захочете спостерігати) у наших Продуктах і продуктах сторонніх компаній. Щоб створити персоналізовані Продукти, які підходять саме вам, ми використовуємо ваші зв'язки, уподобання, інтереси та дії на основі зібраних нами даних, отриманих від вас та інших осіб (зокрема будь-які персональні дані, до обробки яких встановлені особливі вимоги, які ви вирішуєте надати); ми використовуємо інформацію про те, як ви використовуєте і взаємодієте з нашими Продуктами; а також про людей, місця та речі, з якими ви зв'язуєтесь і якими цікавитесь у наших і сторонніх Продуктах. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо інформацію про вас для персоналізації вашої роботи з Facebook та Instagram, зокрема функцій, контенту й рекомендацій у Продуктах Facebook, а також про те, яким чином ми обираємо для вас рекламні оголошення.
  • Інформація синхронізується з усіма Продуктами Facebook і пристроями: Ми синхронізуємо інформацію про ваші дії з різними Продуктами Facebook і пристроями, щоб вони максимально відповідали вашим потребам і інтересам у всіх Продуктах Facebook, де б ви не користувалися ними. Наприклад, вам може бути запропоновано приєднатися до групи у Facebook, до складу якої входять люди, за якими ви стежите в Instagram або з якими спілкуєтеся в Messenger. Ми також можемо спростити вам роботу з Продуктами, наприклад, шляхом автоматичного перенесення вашої реєстраційної інформації (такої як номер телефону) з одного Продукту Facebook до іншого під час реєстрації в іншому Продукті.
  • Інформація про місцезнаходження: Ми використовуємо Інформацію про місцезнаходження, як-от про ваше поточне місцезнаходження, вашу адресу, місця, де вам подобається бувати, про компанії та людей поблизу, щоб надавати, персоналізувати й удосконалювати наші Продукти, зокрема рекламні оголошення, для вас та інших людей. Інформація про місцезнаходження може включати точне місцезнаходження пристрою (якщо ви дозволили нам визначати його), IP адресу та інформацію від вас та інших людей про використання Продуктів Facebook (наприклад, дані про реєстрацію й події, які ви відвідуєте).
  • Дослідження та розробка Продукту: Ми використовуємо отриману інформацію для розробки, тестування та вдосконалення наших Продуктів, зокрема шляхом проведення опитувань і досліджень, перевірки й виправлення помилок у нових продуктах і функціях.
  • Розпізнавання обличчя: Якщо ця функція ввімкнена, ми використовуємо технологію розпізнавання обличчя, щоб розпізнавати вас на фото й відеороликах та під час використання камери. Відповідно до законодавства вашої країни шаблони розпізнавання обличчя, які ми створюємо, можуть вважатися персональними даними, до обробки яких встановлені особливі вимоги. Щоб дізнатися більше про те, як ми використовуємо технологію розпізнавання обличчя, або контролювати використання нами цієї технології, перейдіть у розділ Налаштування Facebook. Якщо ми впроваджуємо технологію розпізнавання обличчя у ваш Instagram, спочатку ми повідомляємо про це вас, щоб у вас була змога дозволити або заборонити нам використовувати для вас цю технологію.
  • Рекламні оголошення та інший спонсорський контент: Ми використовуємо наявну в нашому розпорядженні інформацію про вас, зокрема про ваші інтереси, дії та зв'язки, для вибору й персоналізації рекламних оголошень, пропозицій та іншого спонсорського контенту, який ми вам демонструємо. Дізнатися більше про те, як ми вибираємо й персоналізуємо рекламні оголошення, а також про ваші альтернативи щодо даних, які ми використовуємо для підбору рекламних оголошень та іншого спонсорського контенту для вас, можна в розділах Налаштування Facebook і Налаштування Instagram.
Надаємо вимірювальні, аналітичні та інші бізнес-послуги.
Ми використовуємо інформацію в нашому розпорядженні (зокрема, інформацію про ваші дії за межами наших Продуктів, як-от інформацію про веб-сайти, які ви відвідуєте, і рекламні оголошення, які ви проглядаєте), щоб допомогти рекламодавцям та іншим партнерам оцінити ефективність і розповсюдження їхньої реклами та послуг і зрозуміти, який тип людей використовує їхні послуги та як вони взаємодіють із їхніми веб-сайтами, оголошеннями та послугами. Дізнайтеся більше про те, як ми передаємо інформацію цим партнерам.
Сприяння захисту, безпеці та цілісності.
Ми використовуємо інформацію в нашому розпорядженні для перевірки облікових записів і активності, боротьби з поведінкою, яка завдає шкоду, для виявлення та протидії спаму та іншим негативним явищам, забезпечення цілісності наших Продуктів і сприяння захисту й безпеці в Продуктах Facebook і поза ними. Наприклад, ми використовуємо дані, які є в нашому розпорядженні, для розслідування підозрілої діяльності або порушень наших умов чи політики або для того, щоб визначити, що хтось потребує допомоги. Щоб дізнатися більше, відвідайте Центр допомоги з питань безпеки Facebook і перегляньте Рекомендації із забезпечення безпеки Instagram.
Спілкування з вами.
Ми використовуємо інформацію в нашому розпорядженні, щоб надсилати вам маркетингові повідомлення, спілкуватися з вами щодо наших Продуктів та інформувати вас про нашу політику й умови. Ми також використовуємо вашу інформацію для відповідей вам, коли ви до нас звертаєтесь.
Дослідження та інновації для соціального благополуччя.
Ми використовуємо інформацію в нашому розпорядженні (зокрема інформацію від партнерів-дослідників) для проведення та підтримки наукових досліджень і впровадження інновацій у сфері загального соціального благополуччя, технологічного прогресу, суспільних інтересів, здоров’я і добробуту. Наприклад, ми аналізуємо наявну в нашому розпорядженні інформацію про процеси міграції під час кризи для полегшення зусиль, спрямованих на надання допомоги. Дізнайтеся більше про наші програми досліджень.

Яким чином інформація розповсюджується?

Ваша інформація розповсюджується в зазначені нижче способи.

Розповсюдження в Продуктах Facebook
Люди та облікові записи, з якими ви ділитесь інформацією і спілкуєтесь
Коли ви публікуєте інформацію або спілкуєтеся за допомогою наших Продуктів, ви обираєте тих, з ким ви бажаєте поділитись інформацією. Наприклад, коли ви розміщуєте допис у Facebook, ви обираєте аудиторію для нього, наприклад: групу, усі ваші друзі, публічне поширення або певний список людей. Аналогічним чином, коли ви використовуєте Messenger або Instagram для спілкування з людьми або компаніями, ці люди й компанії бачать контент, який ви надсилаєте. Провайдер вашої мережі також може бачити дії, які ви виконували в наших Продуктах, зокрема взаємодію з рекламними оголошеннями та спонсорським контентом. Ми також дозволяємо іншим обліковим записам бачити, хто продивлявся їхні історії у Facebook або Instagram.

Відкриту інформацію може бачити будь-хто в наших Продуктах і не тільки, навіть особи, які не мають облікового запису. До відкритої інформації належать: ім’я користувача в Instagram; будь-яка інформація, якою ви бажаєте поділитися публічно; інформація у вашому публічному профілі у Facebook; а також контент, який ви публікуєте на сторінці у Facebook, публічному обліковому записі в Instagram або на будь-якій іншій публічній платформі, наприклад Facebook Marketplace. Ви, ми та інші користувачі Facebook та Instagram можемо надати доступ до відкритої інформації або надсилати її будь-кому в наших або сторонніх Продуктах, зокрема інших Продуктах компанії Facebook, результатах пошуку або за допомогою інструментів та API. Відкриту інформацію можна бачити, до неї надається доступ, нею можна ділитись або її можна завантажувати за допомогою послуг третіх осіб, таких як пошукові системи, API, звичайні засоби масової інформації (наприклад, телебачення), додатки, веб-сайти та інші послуги, інтегровані з нашими Продуктами.

Дізнайтеся більше про те, яка інформація є відкритою та як керувати вашою візуальною доступністю у Facebook та Instagram.
Контент про вас, яким діляться інші особи
Ви повинні вирішити, з ким ділитись інформацією, оскільки люди, які можуть бачити ваші дії в наших Продуктах, можуть вирішити поділитися ними з іншими людьми в наших і сторонніх Продуктах, зокрема з людьми та організаціями, які не входять у коло, з яким ділитеся ви. Наприклад, коли ви публікуєте допис або надсилаєте повідомлення конкретним друзям або обліковим записам, вони можуть завантажувати його, робити знімки екрана або ділитися таким контентом з іншими користувачами в наших і сторонніх Продуктах особисто або у віртуальній реальності, такій як Facebook Spaces. Те саме відбувається, коли ви додаєте коментар до чийогось допису або реагуєте на чийсь контент. Ваш коментар і вашу реакцію може побачити будь-хто, хто може бачити контент іншої особи, а ця особа може пізніше змінити коло аудиторії.

Люди можуть також використовувати наші Продукти для створення та розповсюдження контенту про вас для вибраної ними аудиторії. Наприклад, люди можуть опублікувати ваше фото в розповіді, згадати вас або позначити ваше розташування в публікації або поширити інформацію про вас у своїх публікаціях чи повідомленнях. Якщо вам не подобається, коли хтось публікує певну інформацію про вас у наших Продуктах, дізнайтеся, як поскаржитися на контент.
Інформація про ваш активний статус або присутність у наших Продуктах.
Користувачі у ваших мережах можуть бачити сигнали, які вказують на те, чи активні ви в наших Продуктах, включно з тим, чи активні ви в певний момент часу в Instagram, Messenger або Facebook, або коли ви востаннє використовували наші Продукти.
Додатки, веб-сайти та включення третіх осіб у наші Продукти або їх використання.
Коли ви використовуєте додатки, веб-сайти третіх осіб або служби, які використовують наші Продукти або інтегровані з ними, вони можуть отримувати інформацію, яку ви публікуєте або якою ділитесь. Наприклад, коли ви граєте в гру зі своїми друзями у Facebook або використовуєте кнопки «Коментувати» чи «Поширити» на веб-сайті, розробник гри або веб-сайт може отримувати інформацію про вашу активність у грі або отримати коментар чи посилання, які ви опублікували з веб-сайту у Facebook. Крім того, коли ви завантажуєте або використовуєте служби таких третіх осіб, вони можуть отримати доступ до вашого публічного профілю на Facebook і до будь-якої інформації, якою ви поділилися з ними. Додатки або веб-сайти, якими ви користуєтеся, можуть отримати доступ до вашого списку друзів у Facebook, якщо ви його надасте. Проте додатки або веб-сайти не можуть отримати від вас будь-яку іншу інформацію про ваших друзів у Facebook або підписників у Instagram (але ваші друзі та підписники можуть, звісно, надати таку інформацію самі). Використання інформації, зібраної службами третіх осіб, регулюється не тільки нашими, але і їхніми умовами та політикою.

Пристрої та операційні системи з власними версіями Facebook і Instagram (тобто для яких ми не розробляли власні додатки) можуть отримати доступ до будь-якої інформації, яку ви надасте (зокрема інформації, якою з вами діляться ваші друзі), щоб забезпечувати вам наші основні функції.

Примітка. Наразі ми вводимо ще більше обмежень щодо доступу розробників до даних користувачів, щоб краще запобігати зловживанню даними. Наприклад, ми не надаватимемо розробникам доступ до ваших даних Facebook та Instagram, якщо ви не користувалися їхніми додатками протягом 3 місяців, а також змінюємо процес входу в систему, щоб у наступній версії додаток, який не проходив перевірку, надсилав запит тільки на ім’я, ім’я користувача й коротку біографію в Instagram, зображення профілю та електронну адресу. Для запита інших даних знадобиться наше ствердження.
Новий власник.
Якщо наші Продукти або їх частина переходять у власність або під контроль нового власника або змінюються складові Продуктів, ми можемо передати інформацію про вас новому власнику.

Передача інформації стороннім партнерам
Ми працюємо зі сторонніми партнерами, які допомагають нам надавати та вдосконалювати наші Продукти або використовують Бізнес-інструменти Facebook для розширення свого бізнесу, завдяки чому ми можемо вести свою діяльність і надавати безкоштовні послуги користувачам по всьому світу. Ми не продаємо нікому жодних даних про вас і ніколи не робитимемо цього. Ми також встановлюємо жорсткі обмеження щодо того, як наші партнери можуть використовувати та розголошувати дані, які ми їм надаємо. Нижче перелічені сторонні партнери, яким ми надаємо інформацію:
Партнери, які використовують наші послуги з аналітики.
Ми надаємо узагальнену статистику та результати аналітичної обробки, які допомагають людям та компаніям зрозуміти, як люди взаємодіють з їхніми дописами, профілями компаній, Сторінками, відео та іншим контентом у межах і за межами Продуктів Facebook. Наприклад, адміністратори Сторінки та профілі компаній в Instagram отримують інформацію про кількість людей або облікових записів, які переглянули, прокоментували їхні пости або відреагували на них, а також узагальнені демографічні дані та іншу інформацію, яка допомагає їм зрозуміти взаємодію з їхньою Сторінкою або обліковим записом.
Рекламодавці.
Ми надаємо рекламодавцям звіти про типи людей, які продивляються їхні рекламні оголошення, і про те, як такі рекламні оголошення демонструються, але ми не надаємо їм інформацію, яка дає змогу ідентифікувати вашу особу (інформацію про ваше ім’я або адресу електронної пошти, які самостійно можуть бути використані для того, щоб зв’язатися з вами або ідентифікувати вас) без вашого дозволу. Наприклад, ми надаємо рекламодавцям загальну демографічну інформацію та інформацію про інтереси (наприклад, інформацію про те, що рекламне оголошення продивилася жінка, вік якої від 25 до 34 років, яка мешкає у Мадриді і якій подобається розробка програмного забезпечення), щоб допомогти їм краще зрозуміти, хто є їхньою аудиторією. Ми також перевіряємо, яке рекламне оголошення, розміщене на Facebook, стимулювало вас здійснити покупку або зв’язатися з рекламодавцем.
Партнери з вимірювання.
Ми передаємо компаніям інформацію про вас, яку вони збирають з метою надання нашим партнерам аналітичних звітів та звітів про вимірювання.
Партнери пропонують товари і послуги в наших Продуктах.
Коли ви підписуєтеся на отримання преміум-контенту або купуєте речі продавця в наших Продуктах, автор контенту або продавець можуть отримати вашу відкриту та іншу інформацію, яку ви їм надаєте, а також інформацію, необхідну для завершення операції, зокрема реквізити для доставки й контактну інформацію.
Продавці та постачальники послуг.
Ми надаємо інформацію та контент продавцям і постачальникам послуг, які підтримують наш бізнес, наприклад, шляхом надання послуг із питань технічної інфраструктури, аналізу використання наших Продуктів, підтримки клієнтів, полегшення здійснення платежів або проведення досліджень.
Дослідники та науковці.
Ми також надаємо інформацію та контент партнерам-дослідникам і науковцям для проведення ними досліджень, спрямованих на розвиток наукових знань та інновацій, які підтримують наш бізнес або місію та сприяють дослідженню у сфері загального соціального добробуту, технологічного розвитку, громадських інтересів, здоров’я та благополуччя.
Запити на надання інформації з боку правоохоронних органів та запити, передбачені законодавством.
Ми надаємо інформацію правоохоронним органам або у відповідь на запити, передбачені законодавством, у перелічених нижче обставинах.
Дізнатися більше про те, як ви можете контролювати використання вашої інформації, яка надається стороннім партнерам, можна в розділі Налаштування Facebook і Налаштування Instagram.

Як Компанії Facebook співпрацюють?

Facebook та Instagram користуються інфраструктурою, системами та технологіями спільно з іншими Компаніями Facebook (до складу яких входять WhatsApp і Oculus) для створення інноваційних, актуальних, послідовних і безпечних Продуктів компанії Facebook, якими ви користуєтесь. Для цієї мети Компанії Facebook також обробляють інформацію про вас відповідно до чинного законодавства та наших правил і політики. Наприклад, ми обробляємо інформацію з WhatsApp щодо облікових записів, які розповсюджують спам, для того, щоб ми могли вжити відповідних заходів щодо цих облікових записів у Facebook, Instagram або Messenger. Ми також проводимо роботу, щоб зрозуміти, як користувачі використовують Продукти Компаній Facebook і взаємодіють із ними, наприклад для аналізу кількості унікальних користувачів у різних Продуктах Facebook.

Як я можу керувати інформацією про мене та видаляти її?

Ми надаємо вам можливість доступу до ваших даних і можливість уточнення, перенесення або видалення своїх даних. Дізнайтеся більше в розділах Налаштування Facebook і Налаштування Instagram.

Ми зберігаємо дані, доки вони не стануть непотрібними для надання наших послуг і Продуктів Facebook або доки не буде видалено обліковий запис – залежно від того, яка з цих подій відбудеться раніше. Це визначається в індивідуальному порядку, який залежить від характеру персональних даних, мети збору й обробки даних, а також відповідно до юридичної або оперативної потреби зберігання даних. Наприклад, коли ви шукаєте щось у Facebook, ви можете в будь-який час отримати доступ до свого запита або видалити його зі своєї історії пошуку, але запис про такий пошуковий запит буде знищено через 6 місяців. Якщо ви надаєте копію свого документа, що засвідчує особу, виданого державним органом, для перевірки облікового запису, ми знищуємо копію через 30 днів після її надання. Дізнайтеся більше про видалення наданого вами контенту та даних файлів cookie, отриманих через соціальні плагіни.

Коли ви видаляєте свій обліковий запис, ви видаляєте також і те, що ви опублікували (наприклад, фотографії, оновлення статусу), і така інформація відновленню не підлягає. Ваша інформація, розповсюджена іншими користувачами, не є частиною вашого облікового запису й видаленню не підлягає. Якщо ви не бажаєте видаляти свій обліковий запис, але бажаєте тимчасово припинити використовувати Продукти, ви можете деактивувати свій обліковий запис. Для того, щоб видалити свій обліковий запис, відвідайте розділи Налаштування Facebook і Налаштування Instagram.

Як ми реагуємо на передбачені законом запити або запобігаємо завданню шкоди?

Ми маємо доступ до вашої інформації, зберігаємо її та передаємо вашу інформацію контрольно-наглядовим, правоохоронним та іншим органам:
  • У відповідь на офіційний запит (наприклад, ордер на обшук, судове розпорядження чи повістку), якщо вважатимемо, що запит зроблено на законних підставах. Серед іншого, ми можемо відповідати на офіційні запити, які надійшли від органів влади інших країн або територій (за межами США), якщо у нас є достатні підстави вважати таку відповідь законною вимогою цієї країни або території, якщо вона позначиться на користувачах, які там проживають, і за відсутності суперечностей із міжнародними стандартами.
  • Якщо в нас є підстави вважати, що це є необхідним для виявлення, запобігання та боротьби з шахрайством, несанкціонованим використанням Продуктів, порушенням наших умов і політики та іншою шкідливою або незаконною діяльністю; для нашого захисту (зокрема наших прав, власності або Продуктів); для вашого захисту та захисту інших користувачів, зокрема в рамках проведення розслідувань або запитів органів контролю, нагляду та регулювання; або для запобігання смерті чи тілесним ушкодженням. Наприклад, у разі необхідності, ми обмінюємось зі сторонніми партнерами інформацією про достовірність вашого облікового запису з метою запобігання обману, шахрайству та іншим діям, які можуть завдати шкоду, у межах і поза межами наших Продуктів.
Інформація, яку ми отримуємо про вас (зокрема дані про фінансові операції, пов’язані з купівлею товарів і послуг через Facebook), і доступ до неї можуть зберігатися протягом подовженого строку, якщо вона є предметом передбаченого законом запита чи зобов’язання, розслідування державними органами або розслідування на предмет можливого порушення наших умов чи політики, а також в інших випадках для запобігання завданню шкоди. Також ми протягом щонайменше одного року зберігаємо інформацію з облікових записів, які було відключено через порушення умов, з метою запобігання повторним зловживанням або іншим порушенням умов.

Яким чином ми керуємо даними і передаємо їх у рамках наших глобальних послуг?

Ми надаємо один одному інформацію на глобальному рівні, як усередині компаній Facebook, так і за їхніми межами (нашим партнерам), а також тим, з ким ви спілкуєтесь і ділитесь інформацією по всьому світу відповідно до нашої політики. Наприклад, ваша інформація може бути передана, або може зберігатись і оброблятись у Сполучених Штатах Америки або інших країнах, або в країні, де ви живете, для цілей, описаних у цій політиці. Передача персональних даних необхідна для надання послуг, описаних в Умовах Facebook і Умовах Instagram, а також для роботи та надання вам наших Продуктів у будь-якій країні світу. Ми використовуємо стандартні договірні умови, спираємося на принципи рішень, які приймає Європейська комісія щодо деяких країн, у відповідних випадках, і отримуємо ваш дозвіл на передачу даних до Сполучених Штатів Америки та інших країн.

Яким чином ми повідомляємо вас про зміни в нашій політиці?

До запровадження змін у нашу політику ми повідомляємо вас і надаємо вам можливість переглянути оновлену політику до того, як ви приймете рішення про подальше використання наших Продуктів.

Повідомлення про конфіденційність для мешканців Каліфорнії

Якщо ви мешканець Каліфорнії, ви можете дізнатися більше про своє право на недоторканність особистого життя, ознайомившись ізПовідомленням про конфіденційність для Каліфорнії.

Як поставити запитання Facebook

Дізнатися більше про конфіденційність ви можете у Facebook та Instagram. Якщо у вас виникають питання щодо нашої політики, зв’яжіться з нами, як описано нижче. Ми можемо вирішити спори, які виникли між нами у зв’язку з нашою політикою та практикою конфіденційності, за допомогою TrustArc. Ви можете зв’язатися з TrustArc через цей веб-сайт.
Зв’яжіться з нами
Ви можете звернутися до нас онлайн або поштою:
Facebook, Inc.
ATTN: Privacy Operations
1601 Willow Road
Menlo Park, CA 94025


Дата останньої редакції: 19 квітня 2018 року