Як налаштувати націлювання оголошень на основі моєї активності в межах і поза межами Facebook?
Протягом наступних кількох місяців ми оновимо дизайн веб-сайту www.facebook.com. Докладніше про перемикання між новою та класичною версіями Facebook. Натисніть нижче, щоб отримати вказівки щодо версії, яку ви використовуєте.
Щоб показувати вам кращу рекламу, ми використовуємо дані, надані нам рекламодавцями й іншими партнерами, про ваші дії за межами Продуктів компанії Facebook. Ми пропонуємо кілька способів контролю за оголошеннями, які ви бачите на основі своєї активності поза межами Facebook.
Наше налаштування Реклама на основі даних від партнерів у ваших параметрах реклами може надати вам більше контролю над цією активністю. Це налаштування контролює відображення оголошень на основі вашого використання веб-сайтів і програм поза межами Продуктів компанії Facebook, а також воно контролює оголошення на основі даних, які ми отримуємо від партнерів про вашу активність поза мережею. Ви можете переглянути ці варіанти налаштувань у будь-який час.
Щоб переглянути ваші параметри реклами на основі даних від партнерів, виконайте нижченаведені дії.

Нова версія Facebook
  1. Click in the top right of Facebook.
  2. Select Settings & Privacy > Settings.
  3. Натисніть пункт Реклама на лівій бічній панелі.
  4. Під розділом Налаштування реклами клацніть пункт Реклама на основі даних від партнерів і встановіть свої параметри для цього налаштування.
Класична версія Facebook
  1. Клацніть справа вгорі на сторінці Facebook і виберіть Налаштування.
  2. Клацніть Реклама.
  3. Прокрутіть униз і клацніть Параметри реклами.
  4. Клацніть Реклама на основі даних від партнерів і встановіть свої параметри для цього налаштування.
Примітка. Ми дотримуємося Саморегульованих принципів щодо онлайн-реклами на основі поведінки та беремо участь у програмах виходу, установлених Об’єднанням з інтернет-реклами, Об’єднанням з інтернет-реклами Канади та Європейським об’єднанням з інтерактивної інтернет-реклами. Ви можете відмовитися від усіх компаній, що беруть участь, на відповідних сайтах.
Чи була ця інформація корисною?