Facebook запускає в Індії масштабну програму з підтримки бізнесу

Компанія Facebook долучився до програми Surge індійського акселератора Sequoia Capital, повідомляє PYMNTS.com. Американський техгігант хоче запустити четверту версію своєї програми VC Brand Incubator в Індії.

Що таке VC Brand Incubator Facebook уперше представив ініціативу VC Brand Incubator в червні 2019 року. Ця програма створена для підтримки малого та середнього бізнесу (МСБ) шляхом співпраці з фондами венчурного капіталу. Партнерство передбачає наставництво, надання рекомендації та усіх необхідних ресурсів представникам МСБ.

За словами керівника Sequoia Capital в Індії Раджана Анандана, співпраця з VC Brand Incubator має допомогти місцевим компаніям отримати більше розуміння щодо використання низки застосунків Facebook для власного зростання.

Зокрема, стартап mCaffeine, що пропонує засоби особистої гігієни і знаходиться в Мумбаї, та The Moms Co., компанія в Делі, яка надає послугу догляду за дітьми, є одними з підприємств, які в минулому брали участь в інкубаторі американської соцмережі.

Із досвіду роботи зі 140 мільйонами представників малого бізнесу в усьому світі ми знаємо, що для успіху молодих брендів важливе своєчасне наставництво, – говорить Арчана Вогра, директорка підрозділу розвитку МСБ у Facebook в Індії.

Surge започатковано в січні 2019 року. Це масштабна платформа для компаній, що знаходяться на ранніх етапах розвитку, орієнтована на ринки Південно-Східної та Південної Азії.